Dupa cum spune si titlul, am hotarat impreuna cu colegele mele de echipa sa ne inhamam toate la o munca ce speram sa ne duca spre medalie(de aur am vrea). Muncim din greu si suntem dispuse sa ducem celebrele „batalii de pe semicerc”, asa cum le place celor de la Viata Libera sa le numeasca. Si daca totul iese asa cum am sperat noi, o sa ma vedeti in poza pe FRH.ro bă! Asta nu inseamna ca o sa o las mai moale cu blogul(sper).

Apropo de blog: destul de multi m-au intrebat de ce nu ma mut pe domeniu (mai ales daca Kay le da gratis). Nu ma mut pentru ca, dupa cum vedeti, mi-e bine si aici.  Nutin atat de mult la „tema personalizata” sau la „plugin-uri mişto”(pentru ca nici nu ma pricep la asa ceva). Eu una raman la scris, merci.

Mai am de raspuns la o leapsa de la Flavy(htto://flavy.ro . Ii pun link mai incolo ca is obosita si nu am rabdare. ) O s ao fac mai pe seara.

I know you love me;;) Mai vorbim mai incolo. Ciao!

