Singurul lucru care imi trece prin minte e cum sa reusesc sa ma ridic de pe scaunul asta. Am febra musculara in tot corpul: cvadriceps (de la sarituri in lungime, sarituri cu genunchii la piept, intermediare, si toate celea), gastrocnemieni (de la sala), brate(de la sala si de la faptul ca nu am mai jucat din mai), spate(de la ridicarile la 45 de grade  Celsius ) si abdomenul de la bricege. Ma dor toate.

Pentru cei ce nu sunt in cunostinta de cauza, am sa va vorbesc despre febra musculara.

Febra musculara este senzatia  de arsura, de strangere, durere etc. in muschii vizati. Apare la muschii care sunt supusi unui efort cu care nu erau obisnuiti. Intensitatea mare a antrenamentului produce o febra mai profunda, in timp ce un antrenament cu greutati mai mici si repetari multe produce o febra mai superficiala. De aceea majoritatea prefera sa mareasca treptat intensitatea antrenamentului.

Febra musculara nu ar trebui sa dureze mai mult de 3-5 zile. Iar a mea tine deja de 3 zile. Ar trebui sa incep sa ma alarmez?

Febra musculara nu trebuie sa fie foarte puternica, deoarece in acest caz este un semnal ca muschiul a fost solicitat prea mult. O febra musculara prea puternica, poate afecta muschiul pe perioade de pana la trei saptamani, timp in care nu te poti antrena la maxim.(asta spune domnu doctor).  Parerea antrenoarei mele este ca febra musculara nu trece decat cu si mai mult antrenament(pana probabil incepi sa te obisnuiesti cu durerea).

Se pare ca unde masajele, incalzitoarele, gheata si antiinflamatoarele nu fac fata, febra musculara trece prin niste simple exercitii de streaching si o incalzire strasnica.

Pentru a va face cunoscute aceste lucruri m-am ajutat de informatii de http://www.getfit.ro/anatomie-si-fiziologie/febra-musculara/ . Daca va intereseaza sa aflati mai multe, accesati linkul ala.

