In timpul anului scolar am cam somat si nu in interesul meu. Acum am de facut 100 de probleme la fizica din revista Evrika.  Si trebuie sa le termin pana pe 13. Amuzant ,nu? Caut si eu pe cineva care se pricepe la fizica. De preferat sa fie de clasa a 9-a/a10-a/a11-a. Teoretic pot face si probleme de clasa a 9-a deci nu va sfiiti sa imi oferiti ajutorul vostru. Am vreun cititor care sa se priceapa la asa ceva sau iar trebuie sa va intreb pe fiecare in parte si sa imi dau seama ca de fapt toti stiti si nu vreti sa ma ajutati?Si daca nu vreti sa ma ajutati naiba va mai ajuta pe voi cand aveti nevoie.

Si stati calmi ca nu va pun sa le faceti pe toate 100. Eu am facut deja 3 de dimineata. :”>  Si nu e vorba ca tin eu neaparat sa imi fac tema de vacanta, dar imi pune 2 daca nu apar la rezolvitori macar cu 70 si nu vreau 2.  Daca ma ajutati promit ca la anu is fata cuminte si mi le fac singurica din timp;;).  Pana la anu, S.O.S!

Si mama mi-a taiat si azi din elan cu un simplu „Dai cu aspiratoru si stergi praful dar vezi sa nu ocolesti dormitorul”. ~x(

