Ma uit la wp-admin/new post si apoi ma uit la pat. Ma chinui cu greu sa nu ma duc sa imi fac o salata si sa ma inting in pat la tv. Cred ca am un blocaj mental. Ma uit la revista de fizica, ma uit la rosiile din frigider si apoi la mierea din camara…mai bine mai citesc 2 bancuri si ma intind in pat. Vine seara. Ma uit la cartea aia, ma uit afara, vad ca e soare. Las’ ca citesc maine. Nu imi sta gandul decat la alergat si la meciuri. Stie careva cand afiseaza astia pe FRH grupele? Sigur cadem cu Braila, Constanta, Buzau, Otelul si inca cineva. Probabil Slobozia sau Ploiesti. Sau poate amandoua. Am chef sa … nu stiu. Am chef de un gratar la padure sau de un concert.

Imi veni im minte o chestie idioata. De ce ii zice „gratar la iarba verde” si concert in „aer liber”. Poti sa faci gratar la iarba fuchsia sau magenta? Sau sa vezi in aer numai catuse-catuse mici-mici ?(gen aer capturat) Ma uit la wp-admin/post-new si la bidonu ala mare de apa rece si zic mai bine ma duc sa fac un dus si ma bag in pat. Doar ca terbuie sa astept pana termina tura la masina. Damn. Ma plictisesc si nu vreau sa va mai plictisesc si pe voi. Trecui p-aci sa stiti ca n-am murit.:D Au revoir!

