Deja ma dispera! Nu mai am loc in frigider de nimic altceva. Acum o fi bine sau n-o fi bine sa am rude cu gradina, nu stiu. Ideea e ca nu mai am loc in frigider de rosii. Lada de jos e plina de rosii, ultimul raft e blindat de rosii, pe penultimu cred ca mai stau ratacite si niste sticle de suc de rosii. Fuck off! Am destule rosii! Acum a mai venit si o matusa cu o lada de rosii. PE AIA UNDE DUMNEZEU O MAI PUN?

Ieri a venit mama cu 2 sacose de-alea de Metro de rosii de la bunica-miu. Sa mai vina si bunica cu rosii de la piata cred ca fac o criza de nervi (ca doar nu criza de rosii, desi mi-as permite). Si rosiile astea frate is de-alea sanatoase…de la tara, carnoase(adica de-alea care-mi plac mie). Cred ca o sa ma fac cat o vitica(nu, nu sunt deja).De altfel, ca sa ma laud si eu oleaca:

Matusa: Voi ce mai faceti? Vai Lucia da ce-ai mai slabit!

Eu: Ah, nu, vi se pare;;). (Vai, chiar ati observat?;;))

In schimb ma bucur ca au aparut strugurii. Chiar imi plac.

Nu va zic ce am patit cu pepenii. O vreme cand vroiam sa fac baie trebuia sa scot toti pepenii din cada, sa ma spal si sa ii pun la loc. Ii tineam in cada pentru ca nu era loc in frigider.

Frumoasa recolta anu asta! Jur ca la anu nu ma fac dansu’ ploii si ca imi dau toata alocatia pe rosii, dar, pentru numele lui Dumnezeu, nu imi mai aduceti enspe specii  de legume doar sa va laudati cu productia pe anu respectiv! Si in fond, leguma mea preferata e carnea. De ce va ambalati?:|

