ALL WORK:

Am umblat dupa acte in saptamana asta mai mult decat in alte saptamani. Du-t, vino, fa, drege. Mai ales ca trebuia sa fie cineva si pe aici pe acasa.(unde nu era curent electric) Total obositor sa umblii prin Galati cu acte de la 11 pana pe la 16 in fiecare zi. Noroc  ca mai gasesti pe strada cate unu care la fel nu are ce face ziua pe caldura asta(nu as da nici cainele afara din casa, sincera sa fiu) si se joaca de-a stockareala. dar asta e alta poveste.

Play: Am stat cu Cristina si Ioana pe afara. A venit si Teo(o prietena studenta la Stiinte Politice) si ne-a povestit care e viata pe acolo. M-am simtit bine ca nu trebuia sa mai plec la 9 sa ajung si eu acasa la ore normale. Puteam sta afara pana la cat imi permitea legea.(Pentru ca vorba aia, stau in fata blocului, nu umblu aiurea).

Totusi sa stiti ca mi-a fost dor de voi si ca ma bucur ca sunt inapoi. Am multe sa va povestesc, dar maine:D

