Trecand peste absenta mea deja enervanta, vreau sa va spun ca nu v-am lasat balta.

Azi vroiam sa vorbesc despre cate poate face un zambet.

In primul rand, exista doua mari categorii de zambete: zambetul reflex si zambetul dorit.

Zambetul reflex este ala sincer de care te indragostesti(sau cel putin e mai frumos decat cel dorit).  Se intampla sa zambesti la cele mai neinsemnate lucruri. Probabil de aceea si pozele instantanee ies mai bine, nu?

Zambetul dorit e ala din pozele de pe site-uri de socializare sau ala care ti-l arunca tipu din autobuz. Mi se pare cam ciudat sa scoti un zambet asa, chinuit, comercial. Oare doare? Doare daca vine violatorul si spune „Hai pepuse, mergem?” iar tu relaxata zambesti si spui „Cred ca ma confunzi”(deja aberez).

Zambetul iti poate aduce:

Bani– Pentru fotomodele, agenti comerciali s.a.m.d.

Stockeri- Veneam spre casa in 104 si tot mereu il vad pe acelas tip care zice „uite-o pe fata cu zambet frumos”(dar nu ma laud).  Ma sperie. Va dati seama ca zambesc din..reflex. Am sa imi musc buza de acum, sa nu mai zambesc.

Un iubit/o iubita- Smile! Someone might fall in love with it.

Chestii gratis– Lucrurile gratis vin pe ochi frumosi. Poate merge si cu zambetul.

Belele- Vine Popeye si te articuleaza ca i-ai zambit lui Olive. Si nu vrei sa il prinzi dupa ce a mancat spanac. Si Popeye mananca mereu spanac.

Oare ce mai poate face un zambet?

