What if your fears and dreams existed in the same place?
What if to get to heaven you had to brave hell?
What if everything you ever wanted cost you everything you ever achieved?
Would you still?

Nu stiu cati dintre noi, oamenii de rand cu preocupari ordinare si foarte ordinare, pot spune ca sunt deschisi schimbarilor majore in viata. Eu una nu as suporta, de exemplu, sa iau viata de la capat, sa trec prin tot ce am trecut pana acum. Pentru ca e normal, sa te integrezi intr-o colectivitate necesita efort, sacrificii, compromisuri pe care eu una  nu sunt dispusa sa le mai fac inca o data. Nu as putea sa ma deschid altor oameni asa cum am facut-o pana acum. Poate daca as cunoaste persoanele una cate una, dar sa ii am pe cei vechi langa mine.

What if your fears and dreams existed in the same place?

Daca? Nu stiu. Poate m-as simti acasa, in sanul familiei, pentru ca e bine stiut: visele ne apropie iar temerile solidifica legaturile. Pe intelesul tuturor: rau cu rau dar mai rau fara rau.

What if to get to heaven you had to brave hell?

Raiul ar fi mai dulce. Apreciez spiritul de sacrificiu, munca. Orice lucru pentru care am muncit e mult mai bine primit decat pomana. Si aici nu e vorba ca oamenii au, marea majoritate, teluri prea inalte ci e vorba ca prea multi au teluri joase si sunt right on target. Si totusi nu as fi dispusa sa trec prin „iad” pana la „rai” de una singura.

What if everything you ever wanted cost you everything you ever achieved?

Probabil ca da, as face prostia asta din inconstienta si cu gandul ca maine va fi mai bine. Dar maine nu va fi mai bine pentru ca, dupa cum spune Murphy, daca toate par sa mearga bine, sigur ai omis ceva iar daca toate merg rau, vor merge spre si mai rau. Si nu, acum nu sunt emo. Nici macar pesimista. Sunt doar realista.

Would you still?

In urma celor spuse, yes, I would. Dar doar din inconstienta si naivitate. Oricum, niciodata nu va fi ce a fost. Ramanem doar cu speranta ca va fi mai bine.

