Acu’  exceptand cazurile alea de extrema dragalasenie cand lumea iti cere Wordul pe Y!M, sunt unii oameni care chiar nu stiu sa ceara indicatii sau carora chiar le e lene sa dea doo click-uri.

Cere omu, ca tot omu, multi-mess.

Ii zic  : „start=>Run tastezi Regedit si apesi enter HKEY_CURRENT_USER\Software\Yahoo\pager\Test.
– in panoul din dreapta click dreapta=>New DWORD Value si creezi o valoare cu numele „Plural” si valoarea 12 (eu de obicei pun 12). Inchideti editorul registrului.

El :”Dar eu vreau kitu”
Eu:”Bine, iti dau link sa dld daca nu te descurci”
El:”Da trimite-l tu”
Eu:”Da’ ti’e lene sa il iei?”
El:”Lasa ca il da altcineva”

La fel mi se intampla adesea si cu cel nenorocit de Photoscape care deja ma dispera. Cere lumea Photoscape. Le zic ca nu am kitul si sa il ia de pe softpedia ca de aia s-a inventat softpedia si de aia e acolo.  Ca nu, ca nu se descurca, nu stie unde sa caute. Buuun, le dau linkul ala unde apare External Mirror(stiti voi ca de-aia sunteti baieti destepti ). Nici asa nu se descurca.

Bai copii, va e lene sau chiar nu vedeti acolo BOTONU ala mare?  Ca de altfel stiti sa va jucati si faceti pe DeeDee in fiecare zi. Butonu mare si rosu nu trebuie apasat in mod normal dar aveti  curaj, nu musca.

Ah, si sa nu uit clasica conversatie pe care am purtat-o cu un geniu al informaticii moderne, conversatie ce poate fi gasita si pe asta .

anonim(ca asa vreau eu): cf ?
BUZZ!!!
92Lucia: BINE
92Lucia: mai dai un buzz si ti-l bag pe fund
92Lucia:
anonim: ok
anonim : u u ce nut ai
anonim: internet exploren
92Lucia: a…
92Lucia:
92Lucia: folosesc mozila
anonim: mil trm pls din inima
anonim: aaa
anonim: deci na esploren
92Lucia: a…nu
anonim: k

