Destul de multe. Am tras tare pentru prima nota din semestrul asta. Pe lucrarea la romana scrie 10 dar in catalog o sa fie ceva gen 9 pentru ca nu am terminat o tema de vacanta. Adica eu o am dar nu merge pusa pe mail la netul meu. In fine…e bine si asa.

Aveam nevoie de o schimbare si mi-am facut suvite roscate.

Imi plac din ce in ce mai mult orele de istorie. Aflu lucruri tot mai interesante. Imi place profesorul asta pentru ca nu ne lasa sa credem tot ce ni se baga pe gat. Ni se spun chestii precum „Primul Razboi Mondial nu a fost nici o lupta pentru interese ci o afacere pentru bancheri” sau „Germania nu a fost infranta in mod cinstit in Primul Razboi Mondial ci a fost pacalita prin acel armistitiu”.

In concluzie, va recomand sa cititi „Istoria comunismului spusa pe intelesul bolnavilor mintali” de Matei Visniec. V-am pupat

