Scor final: 25-31 (14-14 la pauza)

Meciu a semanat cu cel pe care l-au jucat HCM Cta cu Pick Szeged. La inceput a condus Slobozia. Pe finalul primei reprize ne-am trezit si am egalat. Apoi in repriza a 2-a am preluat conducerea, am fost egalate si, intr-un moment de cadere al adversarului sau, de ce nu, un moment de stralucire al oaspetilor, in urma catorva contraatacuri, ne-am distantat. Datorita tensiunii victoria a fost si mai dulce.

Pe drum inapoi, unele fiind sub… influenta alcoolului mai mult ca altele, am inceput sa chiuim si sa dansam dansul pinguinului in sosea. Stiti dansu’ pinguinului. Dar daca nu, asta e.

Au filmat fetele dar, cum era si normal, nu am filmuletele. La intrare in Galati, cand am oprit sa coboare o colega, cu usa si cu geamurile deschise rasuna o sarba din masina si niste chiuituri…de mama-mama. Fix atunci terceau doi houseri de-aia frezati. Nu mica mi-a fost mirarea cand au inceput si ei sa danseze:)). A fost de pomina.

Sa nu uit, si baietii au castigat meciul cu scor final: 24-29 (11-19 la pauza)

