Eu sunt Popandaul Vesel si o sa mai scriu si eu aici, din cand in cand. Va deranjeaza?

Ce e un popandau?

POPÂNDẮU, popândăi, s.m. 1. Specie de mamifer rozător mic de câmpie cu ochii mari, cu corpul lung până la 20 cm, cu blana de culoare galbenă-cenuşie şi cu coada stufoasă, dar mai scurtă decât a veveriţei; popândoc (1), popândeţ (1) (Citellus citellus). ♢ Expr. (Adverbial) A sta popândău = a sta drept, nemişcat în faţa sau în drumul cuiva. 2. (Pop.) Sperietoare de păsări; momâie, popândeţ (2).

Asta-s eu…

Voi ati observat ca lumea asta incepe sa se duca dracu’ ? Acum pe bune, la tv vezi numai base si geoana ca e campanie, la fotbal suntem cei mai prosti din europa (totusi felicitari urziceni) si tot avem gura mare si urlam pe unde apucam. De autostrazi sa nu mai zicem, avem fantani in mijlocul drumului. (metaforic vorbind)

Ma plimbam azi pe la scoala si vad doi copilasi de 14 ani, care povesteau de betii, cu tigara in mana, messenger, internet, chefuri, blabla. Adica…m-am nascut eu prea tarziu? Eu la 14 ani vazusem alcohol in poze, calculator stiam ca exista, internet sau mess… credeam ca sunt injuraturi. Nu e putin exagerat ca ei in loc sa joace ascunsa sau sotron pe afara, joaca counter strike sau world of warcraft? (stiu ca nu se mai joaca asemenea jocuri dar…totusi…)

Asta a fost primul post al Popandaului. Cam frustrat popandaul in seara asta dar… ne mai auzim!

