Hai sa incerc sa fiu mai sincera si sa nu o mai iau pe ocolite ca am vazut ca cealalta descriere a fost interpretabila. Nu duc lipsa se defecte si nici nu ma cred „buricul Pamantului”. Daca cumva am  un ego puternic asta nu inseamna ca sunt  ingamfata. Am doar niste pretentii de la mine si de la cei din jur. Cand spun ca nu critic  vreau sa se inteleaga ca nu ii critic pe cei ce nu se inscriu in tipare. Nu ma deranjeaza ca cineva nu stie, ma deranjeaza ca nu cere explicatii. Inca un lucru: nu am pretentii de blogger. Nu ma mut pe domeniu tocmai din acest motiv.Nu sunt destul de buna si scriu numai porcarii. Sunt constienta de acest lucru dar nu va pune nimeni sa ma cititi(sau, daca vreti sa va amuzati, eu sunt tot aici). Faceam asta la inceput pentru ca imi placea. Acum o fac pentru ca m-am obisnuit. Imi vine oarecum aiurea sa ma las, dar am impresia ca odata ce voi intra la facultate o sa se termine joaca de-a blogareala.

Sunt in tara asta prea multi filosofi , dupa parerea mea. Exista prea multi critici neavizati. Au invatat la scoala ca nu se incepe un text cu „deci” si deja isi pot da cu parerea. Daca tu ai dreptul la opinie, eu am dreptul sa nu iti ascult opinia. Oameni care ar trebui sa isi vada de viata lor si sa incerce sa fie mai maleabili isi perd timpul incercand sa vada paiul din ochiul celuilalt fara sa fie constienti de barna din ochiul lor. Blogul nu e o parte din viata mea. Cand ma cert cu parintii, cand fac tema la mate sau cand imi duc fratele in parc nu ma gandesc „Oare Georgica din Timisoara mi-a pus link?:X Oare Popica din Baia Mare e pe mess?:X” Nu sunt depedenta de net. Stiu ca e usor sa o faci pe desteptul pentru ca si eu o fac si ma simt bine, dar mi-am dat seama ca trebuie sa imi vad de viata mea si sa va las sa va vedeti de viata voastra. Cineva mi-a spus ca ar fi cam tarziu pentru mine dar nu e. M-am schimbat. Sunt o fata de 17 ani. Pana mor o sa ma mai schmb de enspe mii de ori.

