mi-era dor sa scriu pe un blog si am rugat-o pe lucia sa imi faca si mie user. dar, dupa 3 posturi pe acest blog dragut mi-am amintit de ce am renuntat la astfel de activitati si motivul e urmatorul:

blogosfera e plina de bloguri, dar putini bloguiesc. adica… serios, daca ma uit la blogurile unora vad doar youtubeuri, imagini, lepsi, scurte, lungi, dar postul in sine, parerea ta unde e? (nu ma refer aici la bloggerii mari care chiar zic ceva) comentariile sa nu mai zic ca le lasa doar ca sa primeasca inapoi, nu ca vor sa zica ceva.

serios, decat sa stai jumate de zi in dashboard si sa nu stii ce sa scrii si sa stergi, scrii, stergi, scrii, doar  ca sa ai 3 posturi pe zi, scrie unul la cateva zile, ca trebuie sa-ti vina vreo idee, nu doar balarii. si cu comentariile si traficul, daca ai rabdare si faci o treaba buna, o sa vina de la sine.

nu am fost eu mare blogger niciodata si nici nu sunt dar… vorba aia, un bun antrenor nu trebuie sa fie neaparat si un bun jucator.

hai sa vedem, cati citesc postul asta cu adevarat si lasa commenturi on-topic ?:)

