Probabil toti ati vazut la stiri ieri ca Galatiul e sub nameti. Nu mai e voie sa iesi din oras si nici sa intri. Maxi-taxi-urile merg cu greu pentru ca pe majoritatea arterelor de circulatie se merge doar pe o banda. Daca inainte iti lua 20 de minute sa ajungi din Micro 19 in centru acum faci minim o ora. Prinzi unele semafoare de doua, trei sau poate chiar patru ori(pe cel de la tribunal sigur il prinzi de minim doua ori).Ideea e ca azi a inceput sa se arate soarele si o sa se faca si mai mare ghetus. Soferi, eu as zice sa nu va aventurati pe drumuri.

Dar sa vedem si partea amuzanta. Ieri, cand am iesit de la antrenament, am vazut oameni cu schiuri si placi care se dadeau pe scarile de la stadionul Dunarea. Mi se pare genial. M-as duce si eu cu sania(Hahaha) Cine zice ca tre’ sa te duci la munte sa te dai cu schiurile?

